Advertisement

גלעד שליט לפני החטיפה / המקור גילויים חדשים על חטיפת גלעד שליט רשת 13 : טוב אז לפני פוסט התודה דבר חשוב בהרבה פרשת החיל החטוף גלעד שליט שבשבי כמעט חמש שנים ליתר דיוק 1789 יום 19 שעות 23 דקות ו 21 שניות והפזם דופק בכל דקה.

גלעד שליט לפני החטיפה / ×"מקור ×'ילויים ×—×"שים על חטיפת ×'לע×" שליט רשת 13 : טוב אז לפני פוסט התודה דבר חשוב בהרבה פרשת החיל החטוף גלעד שליט שבשבי כמעט חמש שנים ליתר דיוק 1789 יום 19 שעות 23 דקות ו 21 שניות והפזם דופק בכל דקה.. גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל… אתמול ביקרו את האסירים נציגים מטעם הצלב האדום, שהגיעו למתקן הכליאה בקציעות ווידאו כי רשימת המשוחררים תואמת לשמות. הגענו לטנק, וכשהיינו קרובים, יצא מהצריח חייל מפוחד שמסר את עצמו. מדי תקופה משחרר ארגון חמאס תמונות של שליט מהשבי, שמבצע חטיפתו נחשב להישג הגדול של חמאס בשנים האחרונות. התחלתי לירות ולזרוק רימונים על הטנק.

הרב שליטא גדול הדור הצדיק !!! יכול להיות שהם מפחדים מתגובה ישראלית קשה בעזה 2. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for גלעד שליט. וגם איתו, אף פעם לא שיחקתי משחקים. כבר 4 ימים מאז החטיפה דובר חמאס והצמרת הפוליטית משנים כל כמה שעות ונותנים הצהרות על החטיפה.

×'לע×
×'לע×" שליט ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
לפני כחודשיים פורסמו תמונות נוספות, כאשר בקטע קצר שפורסם בסרטון בן מספר שניות בלבד, נראה שליט, בשלושה קטעים ממועדים שונים ככל הנראה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for גלעד שליט. לפי הכתבה, שליט לא ידע על קיומם מאחר שלא הקדיש קשב רב. האסירים כבר מרוכזים בכלא קציעות. מכאן, שמצבה האסטרטגי של מדינת ישראל יורע ואת המחיר. חבריו של גלעד, החיילים שלחמו לצידו ,הקצינים שהיו שם והאלוף שחקר את המחדל מתראיינים. תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי החמאס (ללא קרדיט). גלעד שליט הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלי חמאס.

בחמאס מכנים גם את שני האזרחים הישראלים.

סרט מרגש ומטלטל החוזר לנקודה בה התרחש הקרב הגורלי בו נפל גלעד שליט בשבי. אתמול ביקרו את האסירים נציגים מטעם הצלב האדום, שהגיעו למתקן הכליאה בקציעות ווידאו כי רשימת המשוחררים תואמת לשמות. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים. וגלעד עובר בדיוק את מה שהמשפחה שלו עוברת! תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי חמאסצילום: נוסף לכך, שודרו תמונות של גלעד שליט מתקופת השבי. .על החטיפה של שליט בצל האווירה הפוליטית, לאחר מכן הוצג וידיאו של שליט בזמן הכליאה וכן הקלטות של חייל בנוסף, פורסם תיעוד מהחיים של החייל השבוי גלעד שליט, כשהיה שבוי בידי החמאס, שליט נראה מתגלח ומשחק אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! גלעד שליט ביית אחי כל כך הרבה זמן. לפי הכתבה, שליט לא ידע על קיומם מאחר שלא הקדיש קשב רב. רואים קשר ישיר בין חזרתו של שליט לבין ניסיונות החטיפה ■ בצהל ממשיכים לחדד את הנהלים: כשנה וחצי לאחר שחרורו משבי החמאס, העניק גלעד שליט ראיון לעיתונאי בן כספית בעיתון סופהשבוע ובו סיפר על החטיפה, על תקופת השבי ואף על חקירתו בישראל עם שובו. במקביל, מתברר כי גלעד שליט עצמו יועבר משטח מצרים בחזרה לשטח ישראל דרך מעבר כרם שלום, סמוך מאד לאותה נקודה שממנה הוא נחטף, בחודש יוני לפני כחמש שנים וחצי. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני הטרור חמאס, ועדות ההתנגדות העממית וצבא האסלאם.

הוא זה שמחזיק בו, לפי פקודות מההנהגה הצבאית של לפני האינתיפאדה גויס למנגנון הביטחון המסכל, במסגרת ניסיונותיה של הרשות הפלשתינית לביית את המבוקשים הכבדים של חמאס. גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל… גלעד שליט ביית אחי כל כך הרבה זמן. גלעד שליט, שישב לצד טייסי היסעור, שוחח עם טייס המסוק בדרכו למצפה הילה וניסה לזהות יישובים בעת שהמסוק עובר מעליהם. לפני כחודשיים פורסמו תמונות נוספות, כאשר בקטע קצר שפורסם בסרטון בן מספר שניות בלבד, נראה שליט, בשלושה קטעים ממועדים שונים ככל הנראה.

×'לע×
×'לע×" שליט ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י. סרט מרגש ומטלטל החוזר לנקודה בה התרחש הקרב הגורלי בו נפל גלעד שליט בשבי. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים. לפני יומיים נחטפו שלושה תלמידי תיכון על ידי ארגון טרור פלסטיני בשעה שתפסו טרמפ. החייל הפדוי גלעד שליט נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. גלעד שליט הגיע לביקור מלווה בהוריו אביבה ונועם ■ אני שמח לראות אותך ומאחל לך חג חירות שמח, אמר לו נתניהו ■ מדובר בפגישה הראשונה בין השניים מאז שחרורו של שליט לפני כחמישה קצין משטרה צבאית: רואים קשר ישיר בין חזרתו של שליט לבין ניסיונות החטיפה ■ בצהל ממשיכים לחדד את הנהלים: מחבלים ישוחררו, החמאס יתחזק המוטיבציה לפיגועים וחטיפות לאורך זמן תעלה במקביל ללגיטימציה של חמאס בעולם שכן בקרוב חמאס כבר לא יחזיק בשבוי ישראלי וירצה למצות דיפלומטית את המצב עד תום לפני החטיפה הבאה.

וגם איתו, אף פעם לא שיחקתי משחקים.

במהלך הכתבה פורסמה הקלטה של חייל ישראלי שבוי אותה הוציא ארגון הטרור. לפי הכתבה, שליט לא ידע על קיומם מאחר שלא הקדיש קשב רב. גלעד שליט הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלי חמאס. במקביל, מתברר כי גלעד שליט עצמו יועבר משטח מצרים בחזרה לשטח ישראל דרך מעבר כרם שלום, סמוך מאד לאותה נקודה שממנה הוא נחטף, בחודש יוני לפני כחמש שנים וחצי. בקטע הראשון, נצפה חייל השריון שנחטף ביוני 2006. גלעד שליט הגיע לביקור מלווה בהוריו אביבה ונועם ■ אני שמח לראות אותך ומאחל לך חג חירות שמח, אמר לו נתניהו ■ מדובר בפגישה הראשונה בין השניים מאז שחרורו של שליט לפני כחמישה קצין משטרה צבאית: הכנס לאתר ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו + mp3 ועוד. אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה: שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים. הרב שליטא גדול הדור הצדיק !!! הגענו לטנק, וכשהיינו קרובים, יצא מהצריח חייל מפוחד שמסר את עצמו. לכן הוא האיש שממונה עכשיו על ביטחונו של גלעד שליט. גלעד שליט מספר על הרגעים הראשונים אחרי החטיפה:

יכול להיות שאם לא הייתי ניגשת אליו, גלעד בחיים לא היה ניגש אליי ושום דבר לא היה קורה בינינו. לפני כחודשיים פורסמו תמונות נוספות, כאשר בקטע קצר שפורסם בסרטון בן מספר שניות בלבד, נראה שליט, בשלושה קטעים ממועדים שונים ככל הנראה. בחמאס מכנים גם את שני האזרחים הישראלים. מפרסם תמונות חדשות של שליט והקלטה של שבוי ישראלי. מדי תקופה משחרר ארגון חמאס תמונות של שליט מהשבי, שמבצע חטיפתו נחשב להישג הגדול של חמאס בשנים האחרונות.

ראש אמ ן לשע×'ר לישראל אין שום מי×
ראש אמ ן לשע×'ר לישראל אין שום מי×"×¢ על מיקום ×'לע×" שליט וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי חמאסצילום: חבריו של גלעד, החיילים שלחמו לצידו ,הקצינים שהיו שם והאלוף שחקר את המחדל מתראיינים. כל פגישה ואירוע פומבי שבא לחגוג את עסקת שליט, מעלה את המחיר של החטיפה הבאה, ומהווה טריגר. נוסף לכך, שודרו תמונות של גלעד שליט מתקופת השבי. גלעד שליט, ששוחרר בחודש אוקטובר 2011 משבי החמאס שנמשך חמש שנים וחצי, משחזר בכתבה של בן כספית שתפורסם מחר (שישי) בעיתון סופהשבוע על החטיפה, על סמוך לנקודת החטיפה היו שני צוותים של סיירת יהלום מחיל ההנדסה שסיימו מארב כחצי שעה לפני האירוע. גלעד שליט הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלי חמאס. רואים קשר ישיר בין חזרתו של שליט לבין ניסיונות החטיפה ■ בצהל ממשיכים לחדד את הנהלים: האסירים כבר מרוכזים בכלא קציעות.

כל פגישה ואירוע פומבי שבא לחגוג את עסקת שליט, מעלה את המחיר של החטיפה הבאה, ומהווה טריגר.

נוסף לכך, שודרו תמונות של גלעד שליט מתקופת השבי. לפני יומיים נחטפו שלושה תלמידי תיכון על ידי ארגון טרור פלסטיני בשעה שתפסו טרמפ. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים. לכן הוא האיש שממונה עכשיו על ביטחונו של גלעד שליט. התחלתי לירות ולזרוק רימונים על הטנק. בקרוב ישוחרר גלעד שליט תמורת 1027 מחבלים. טוב אז לפני פוסט התודה דבר חשוב בהרבה פרשת החיל החטוף גלעד שליט שבשבי כמעט חמש שנים ליתר דיוק 1789 יום 19 שעות 23 דקות ו 21 שניות והפזם דופק בכל דקה. בחמאס מכנים גם את שני האזרחים הישראלים. האסירים כבר מרוכזים בכלא קציעות. כל פגישה ואירוע פומבי שבא לחגוג את עסקת שליט, מעלה את המחיר של החטיפה הבאה, ומהווה טריגר. יכול להיות שאם לא הייתי ניגשת אליו, גלעד בחיים לא היה ניגש אליי ושום דבר לא היה קורה בינינו. אחד החוטפים מספר על רגע החטיפה: בחלקו האחרון של הסרטון נראות תמונות של גלעד שליט, זמן קצר לפני ששוחרר.

גלעד שליט הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלי חמאס גלעד שליט. במהלך הכתבה פורסמה הקלטה של חייל ישראלי שבוי אותה הוציא ארגון הטרור.

Posting Komentar

0 Komentar